Ik ben startende ondernemer

OFFICEMANAGEMENT

deBedrijfsdokter biedt ondersteuning bij alle denkbare organisatorische, ondersteunende en administratieve werkzaamheden binnen uw organisatie, al naar gelang de behoefte. Door de ruime officemanagementervaring van deBedrijfsdokter, kunnen wij voor ieder bedrijf van betekenis zijn.

Te denken valt aan of projectbegeleiding(PMO), opmaak adviesrapportages, ondersteuning bij de dagelijkse (financiële en personele) administratie, de uitvoering van complexe planningen, of de begeleiding bij het aanvragen of beheer van uw verzekeringen.
Ook voor eenmalige vraagstukken is deBedrijfsdokter inzetbaar. Bijvoorbeeld het ‘lean’ indelen van de inbox of mappenstructuur, of het analyseren van de contracten met uw leveranciers. Veelal kunt u flink besparen hierop!  Twijfel niet deBedrijfsdokter in te schakelen voor het opstellen van zakelijke correspondentie, of voor het inrichten van het CRM.

Heeft u behoefte aan periodieke ondersteuning? U bepaalt de inhoud!

Hieronder vindt u een greep uit de mogelijke dienstverlening. Staat uw wens er niet bij? Neem dan contact op.


HULP EN ADVIES BIJ BUREAU-ORGANISATIE

  • Interim officemanagement
  • Inrichting CRM
  • Contractmanagement
  • (re-)Organisatie mappenstructuur
  • Werving en selectie
  • Secretariële ondersteuning
  • Agendabeheer

HULP EN ADVIES BIJ (PROJECT)ADMINISTRATIE

  • Projectbegeleiding- en ondersteuning
  • Budgetbeheer
  • Basisadministratie
  • Sjablonen ontwerpen (factuur|offerte)
  • Opschoning en digitalisering archief
  • Voorbereiding accountantscontrole

HULP EN ADVIES BIJ COMMUNICATIE

  • Mailings verzorgen
  • Opstellen zakelijke correspondentie
    of standaardteksten
  • Websitescan, denk aan;
    – werken alle linkjes nog?
    – bent u vindbaar?
    – is uw site actueel?
    – is alles foutloos geschreven?
  • LinkedIn-optimalisatie
  • Verslaglegging

HULP EN ADVIES BIJ ZAKELIJKE BIJEENKOMST

  • Seminar/workshop/vergadering
  • Beheer aanmeldprocedure
  • Contactpersoon voor sprekers
  • Locatie
  • Catering
  • Badges
  • Begeleiding op locatie
  • Verslaglegging
  • Nazorg bijeenkomst
Ik ben startende ondernemer

OFFICEMANAGEMENT

deBedrijfsdokter biedt ondersteuning bij alle denkbare organisatorische, ondersteunende en administratieve werkzaamheden binnen uw organisatie, al naar gelang de behoefte. Door de ruime officemanagementervaring van deBedrijfsdokter, kunnen wij voor ieder bedrijf van betekenis zijn.

Te denken valt aan of projectbegeleiding(PMO), opstellen adviesrapportages, ondersteuning bij de dagelijkse (financiële en personele) administratie, de uitvoering van complexe planningen, of de begeleiding bij het aanvragen of beheer van uw verzekeringen.
Ook voor eenmalige vraagstukken is deBedrijfsdokter inzetbaar. Bijvoorbeeld het ‘lean’ indelen van de inbox of mappenstructuur, of het analyseren van de contracten met uw leveranciers. Veelal kunt u flink besparen hierop!  Twijfel niet deBedrijfsdokter in te schakelen voor het opstellen van zakelijke correspondentie, of voor het inrichten van het CRM.

Heeft u behoefte aan periodieke ondersteuning? U bepaalt de inhoud!

Hieronder vindt u een greep uit de mogelijke dienstverlening. Staat uw wens er niet bij? Neem dan contact op.


HULP EN ADVIES BIJ BUREAU-ORGANISATIE

  • Interim officemanagement
  • Inrichting CRM
  • Contractmanagement
  • (re-)Organisatie mappenstructuur
  • Werving en selectie
  • Secretariële ondersteuning
  • Agendabeheer



HULP EN ADVIES BIJ (PROJECT)ADMINISTRATIE

  • Projectbegeleiding- en ondersteuning
  • Budgetbeheer
  • Basisadministratie
  • Sjablonen ontwerpen (factuur|offerte)
  • Opschoning en digitalisering archief
  • Voorbereiding accountantscontrole

HULP EN ADVIES BIJ COMMUNICATIE

  • Mailings verzorgen
  • Opstellen zakelijke correspondentie
    of standaardteksten
  • Websitescan, denk aan;
    – werken alle linkjes nog?
    – bent u vindbaar?
    – is uw site actueel?
    – is alles foutloos geschreven?
  • LinkedIn-optimalisatie
  • Verslaglegging

HULP EN ADVIES BIJ ZAKELIJKE BIJEENKOMST

  • Seminar/workshop/vergadering
  • Beheer aanmeldprocedure
  • Contactpersoon voor sprekers
  • Locatie
  • Catering
  • Badges
  • Begeleiding op locatie
  • Verslaglegging
  • Nazorg bijeenkomst

Contact

Wilt u direct contact met ons opnemen? Vul dan dit contactformulier in!

deBedrijfsdokter

Postadres:

Voorstraat 47

1931 AH | Egmond aan Zee

Telefoon:

06-1538 3261

info@debedrijfsdokter.nl

KVK: 73273511