Privacy statement

deBedrijfsdokter neemt de privacy van persoonsgegevens zeer serieus en gaat zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Door gebruik te maken van deze site gaat u akkoord met ons privacy- en cookie beleid. Uw gegevens zullen nimmer aan derden worden verkocht en/of verstrekt!

deBedrijfsdokter – www.debedrijfsdokter.nl

Maart 2019

Bescherming persoonsgegevens
Wij nemen de privacy van persoonsgegevens zeer serieus. deBedrijfsdokter zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en/of verstrekken. Wij verwerken de persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor ze zijn verstrekt en in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevens Bescherming (AVG) en de Telecomunicatiewet.

Over ons
deBedrijfsdokter is een bedrijf van Jantine de Boer

Postadres:

Voorstraat 47
1931 AH – Egmond aan Zee
Telefoon: 072-743 1314 / 06-1538 3261
jantine@debedrijfsdokter.nl
KVK: 73273511
BTW: 188102632B01

Welke gegevens verzamelen we?
Wanneer u een contactformulier hebt ingevuld of andere aanvragen doet voor één van onze producten en/of diensten, zal gevraagd worden om uw gegevens in te vullen. Wij verwerken alleen de gegevens die u zelf aan ons verstrekt. Dit kunnen de volgende gegevens zijn:

Voor – en achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Website
Bedrijfsnaam
Straat en huisnummer
Postcode en woonplaats

Met welk doel gebruiken we de persoonsgegevens?
De gegevens worden verzameld en opgeslagen voor de volgende doeleinden:

Uw voornaam, e-mailadres en telefoonnummer die u invult bij een contactformulier, worden gebruikt om te antwoorden op de contactaanvraag. We slaan deze gegevens op in ons CRM-systeem.

Beveiliging persoonsgegevens
Wij hebben passende technische maatregelen genomen om persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of andere vormen van onrechtmatige verwerkingen. Deze maatregelen, waaronder versleuteling middels een SSL-certificaat en two-factor authentication, zorgen voor een beveiligingsniveau dat past bij de gegevens die wij verwerken. 

Communicatie
Wanneer u een e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Als u daarvoor uitdrukkelijk toestemming gegeven hebt, sturen we u regelmatig (per kwartaal) een e-mail. Deze bevatten waardevolle en inhoudelijke artikels en informatie. U kunt zich op elk moment zelf uitschrijven voor deze nieuwsbrieven.

Cookies
Een cookie is een klein bestandje dat door onze website wordt meegestuurd en door uw browser op het apparaat waar u onze website mee bezoekt wordt geplaatst. De informatie die in de cookie is opgeslagen kan naar onze website gestuurd worden, wanneer u de website opnieuw bezoekt. Meer informatie over cookies kunt u vinden op de website van ConsuWijzer. Voor een zo goed mogelijke werking van deze website en om de inhoud van advertenties af te stemmen op uw voorkeuren worden cookies gebruikt.

Google Analytics
Ook door onze statistiekenpakket, Google Analytics, worden cookies geplaatst. Wij willen graag weten hoe onze bezoekers de website gebruiken en hoeveel mensen maandelijks de website bezoeken, zodat we het gebruik van de website kunnen optimaliseren. Wij willen natuurlijk niet dat u ongewenst gevolgd wordt, maar wij willen u zo goed mogelijk van dienst zijn en daarvoor hebben we goede statistieken nodig. Bij Google Analytics wordt de informatie zo goed mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet gebruikt. We kunnen u daarom niet persoonlijk herleiden.

Uitschakelen en verwijderen
Wilt u de cookies uitschakelen of verwijderen? Dit kunt u doen via browserinstellingen. Gebruikt eventueel de help-functie van uw browser om te achterhalen hoe u dit het beste kunt doen.

Dingen die u altijd kunt doen
Schakel ‘cookies van derden’ automatisch uit in uw browser. De moderne browsers (Chrome en Firefox) bieden hiervoor veel opties.

Geef in uw browserinstellingen aan dat u niet ‘getrackt’ wilt worden.

U kunt de geplaatste cookies altijd weer verwijderen uit uw browser en eventueel kunt u ze ook blokkeren per domein. Via de website Your Online Choices kunt u meer uitleg vinden hoe u cookies kunt uitschakelen.

Bewaartermijn
Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk voor het doel waarvoor ze zijn ontvangen. Wanneer u zich uitschrijft voor onze e-mails, zullen uw persoonsgegevens uiterlijk aan het eind van desbetreffende maand uit het systeem worden verwijderd. De gegevens in ons boekhoud- en CRM systeem bewaren we tenminste 7 jaar, onder andere om aan al onze wettelijke verplichtingen te voldoen. Deze gegevens worden binnen 1 jaar na het verlopen van deze verplichting door ons verwijderd. De bovenstaande termijn geldt, mits er voor ons verdere wettelijke verplichtingen bestaan de gegevens langer te bewaren en/of beschikbaar te houden.

Rechten
U heeft altijd het recht uw toestemming voor het verwerken van uw gegevens in te trekken, waarna wij uw gegevens niet meer zullen verwerken. Het intrekken van deze toestemming doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van onze gegevensverklaring op basis van uw toestemming, die plaatsvond vóór deze intrekking.

U hebt ook recht op inzage in uw persoonsgegevens en het recht om uw persoonsgegevens te rectificeren. Als u wilt weten welke persoonsgegevens wij van u verwerken, dan kunt u een schriftelijk inzageverzoek indienen.

Mochten uw gegevens onjuist, onvolledig of niet relevant zijn, dan kunt u ons schriftelijk verzoeken om uw gegevens te wijzigen of aan te vullen.

Daarnaast hebt u het op het wissen van uw persoonsgegevens, een recht op het beperken van de verwerking en een recht om tegen de verwerking bezwaar te maken. Bovendien hebt u recht op het overdragen van, of het overdraagbaar maken van uw gegevens. Ook hiervoor kunt u een schriftelijk verzoek doen.

Wij zullen uw verzoek binnen 4 weken in behandeling nemen. Onder schriftelijk wordt ook verstaan per e-mail. U kunt uw verzoek aan ons e-mailen via info@debedrijfsdokter.com

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid, tenzij wij van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Wijzigingen
Wij behouden ten allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. De wijzigingen treden in werking op het aangekondigde tijdstip van inwerkingtreding.